Wie kan mij helpen aan een Philips Muziek Module met 256kB? (oude model uitbreiding zonder BIOS 1.3)
Graag reacties naar retrofan1979 at hotmail dot com
Alvast bedankt!
Aangemeld of registreer om reacties te plaatsen
Wie kan mij helpen aan een Philips Muziek Module met 256kB? (oude model uitbreiding zonder BIOS 1.3)
Graag reacties naar retrofan1979 at hotmail dot com
Alvast bedankt!
Niemand?
Ik houd hem liever zelf, vandaar dat ik niet reageer
@Meits: je reageert nu toch?
Ik heb inmiddels een Philips Muziek Module, echter zonder 256kB, al denk ik dat dat niet echt nodig is. Er is volgens mij nauwelijks software voor... (Oracle, SME en UR) De Philips EEPROM heb ik er inderdaad direct uitgegooid En samplen kan eventueel ook middels MemMan en dan kan men gewoon alle (!) memory mappers gebruiken, dus meer dan die 256kB... Ander voorbeeld is XelaSoft's Amiga MOD player/editor die ook gebruikt maakt van MemMan...
Ik heb het ook alleen maar omdat een kennis hier uit de buurt dat destijds voor inkoopprijs voor me kon inbouwen... Behalve UR heb ik het nooit benut... Zal inmiddels wel lui RAM zijn
Ik begrijp het. Dan heb je zeker ook geen belangstelling voor die upgrade van Supersoniqs vanwege de MSX-AUDIO BIOS? Kun je s.v.p. een foto van je muziek module plaatsen waarbij die pin voor het geluid is doorgekrast? Het geluid klinkt nu beter via je mixer omdat MSX-AUDIO niet 'dubbel' door komt? Thanks.
Don't you have an account yet? Become an MSX-friend and register an account!